Branding i identyfikacja

Dzięki odpowiedniej identyfikacji wizualnej to ty decydujesz, dla kogo są twoje produkty i jaki jest ich odbiór przez społeczność.

Nie musisz być kolejnym sklepem z meblami czy hurtownią kosmetyczną, która gra tylko najniższymi cenami. Ludzie nie muszą Ci ufać tylko na podstawie konkurencyjnych cen.

Po pierwsze

Tym budujesz zaufanie

Oryginalny i spójny wizerunek Twojej marki znacząco wpływa na decyzję Twoich klientów. Jest twarzą i obietnicą stojącą za Twoją firmą. Jeśli Twój potencjalny klient, jeszcze nie zna twojej firmy, masz tylko chwilę na zbudowanie zaufania i zrobienie pierwszego wrażenia. Często bagatelizowana kwestia, a jak ważna w pierwszym kontakcie.

Po drugie

Określasz jaka jest twoja marka

Branding to nie tylko znak towarowy, obrazek czy kolory. Jest odzwierciedleniem twojej firmy. Musi być spójne z wizją, którą kreujesz i realizujesz. Identyfikacja powinna ją jednoznacznie przedstawiać i być prosta i jasna w komunikacji.

Po trzecie

Wpływasz realnie na zyski

Nie musisz być kolejnym sklepem z meblami czy hurtownią kosmetyczną, która gra tylko najniższymi cenami. Ludzie nie muszą Ci ufać tylko na podstawie konkurencyjnych cen. Dzięki odpowiedniej identyfikacji wizualnej to ty decydujesz, dla kogo są twoje produkty i jaki jest ich odbiór przez społeczność.

tablet graficzny na biurku

Z kim będziesz pracował:

Za każdą naszą usługą stoją doświadczeni specjaliści.

stachu kunz
Stanley Kunz
Web Designer
martyna
Martyna Wiernicka
UX Designer

Zobacz nasze portfolio

Stworzyliśmy dziesiątki marek, oto kilka z nich.

więcej case studies

Zróbmy wspólnie coś niesamowitego i wyjątkowego!

Nie sprzedajemy fotowoltaiki, nie będziemy Cię nękać zbędnymi telefonami jeśli tego nie chcesz. Zawsze staramy się dostarczać wartości naszym potencjalnym klientom.

Dziękujemy, Twoja wiadomość została wysłana.
Niestety coś poszło nie tak. Przepraszamy za usterki.
Klikając „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, zgadzasz się na przechowywanie plików cookie na swoim urządzeniu w celu usprawnienia nawigacji w witrynie, analizy korzystania z witryny i pomocy w naszych działaniach marketingowych. Zobacz naszą Politykę prywatności, aby uzyskać więcej informacji.