Dokładna Wycena
Twojej Integracji

Potrzebujesz konkretnego procesu lub modyfikacji istniejącej integracji? Wypełnij nasz formularz do wyceny.

Wypełnij formularz
kobieta pracuej w biurze
mężczyzna pakuje paczkę do wysyłki
Wycena

Kilka pytań i odpowiedzi

Zanim złożysz zapytanie o wycenę, zapoznaj się z poniższymi informacjami. Poznaj widełki cenowe i wymagania techniczne.

01 Jakie integracje wykonujemy?

Naszą specjalizacją są integracje między systemami ERP (Subiekt GT, nexo PRO, Comarch ERP Optima, Comarch XL i inne.), a szeroko pojętym światem e-commerce. Wszystkie rozwiązania opieramy o infrastrukturę i platformę SellIntegro, które obecnie jest wiodącym dostawcą szyny danych w komunikacji Ground 2 Cloud. Dodatkowo wykonujemy wszelkie integracje Cloud 2 Cloud (BaseLinker, Shoper, Amazon, Allegro) zgodnie z możliwościami udostępnionych API.

02 Ile to kosztuje?

Rozwiązania dedykowane są drogie, ponieważ "podróż" do ich wykonania jest dość skomplikowana i czasochłonna, a godziny naszych specjalistów nie należą do najtańszych. W dodatku w rozwiązaniach typu SellIntegro czy BaseLinker na ich programistów zrzuca się kilkanaście tysięcy klientów, dlatego są w stanie oferować produkt w dość niskich cenach abonamentu miesięcznego. Przy dedykowanych modyfikacjach, ten koszt w całości niestety musi pokryć Twoja firma. Do tego musimy spełniać ścisłe wymagania narzucone przez dostawcę. W zależności od skali projektu, pracujemy w dwóch modelach: "Fixed Price" i "Time & Material".

Fixed Price sprawdza się idealnie przy mniejszych integracjach (np. modyfikacja wtyczki SellIntegro, czy stworzenie nowego procesu do istniejących integracji). W takich wypadkach łatwiej określić zakres prac i wymagania techniczne. Tego typu prace zazwyczaj zamykają się w widełkach kwotowych od kilku do kilkunastu tysięcy złotych.

Time & Material sprawdzi się przy dużych projektach, gdzie zespół specjalistów (z różnych dziedzin) dostarcza rozwiązanie w określonych cyklach miesięcznych (więcej o tym tutaj) . Pakiety godzinowe są dobierane zgodnie z zapotrzebowaniem klienta. Koszt tego modelu waha się od kilku do kilkudziesięciu tysięcy złotych miesięcznie.

03 Jak dokładnie ma być opisany proces?

Potrzebujemy poznać szczegółowo każdy etap procesu, aby jak najdokładniej wycenić konkretną funkcjonalność. Niezależnie czy mówimy o małej modyfikacji istniejących integracji, czy o całkowicie nowym procesie. Czasami nieoczywiste warunki potrafią wpłynąć znacząco na realizację, co musimy uwzględnić w każdym przypadku. Przez mnogość systemów i różnicy w ich możliwościach, każdy przypadek wymaga dokładnej analizy naszego technika.

04 Jaką rolę pełni tutaj Platforma SellIntegro?

Jesteśmy wyłącznym partnerem technologicznym firmy SellIntegro. Wtyczki piszemy na zlecenie naszych klientów i możemy stworzyć dowolną integrację zgodnie z wymaganiami. SellIntegro jest dostawcą infrastruktury i platformy przesyłającej informacje przetwarzane przez nasze integracje. Wszystkie nasze wtyczki są oparte na ich systemie i dostępne z poziomu ich panelu użytkownika.

Wypełnij formularz

Im więcej szczegółów poznamy z twojego biznesu, tym szybszą i dokładniejszą wycenę jesteśmy w stanie dostarczyć.

Wybierz temat wiodący odnośnie wyceny. Jeśli nie znajdziesz opcji, możesz skorzystać z standardowego formularza kontaktowego tutaj.
Podaj systemy, które mamy połączyć (np. Subiekt GT i BaseLinker, Allegro i Comarch ERP Optima) lub jeden system, gdy zapytanie nie dotyczy połączenia, a konkretnej funkcji.
Podaj dokładny opis procesu, lub modyfikacji która ma zostać wykonana. Wszelkie szczegóły dotyczące funkcji czy dodatkowe wymagania wynikające z specyfiki pracy w firmie.

Pytania dodatkowe (opcjonalne)

W zależności od konkretnego przypadku zlecenia, prosimy o wypełnienie minimum jednego pytania

Podaj opis jak ten proces wygląda aktualnie. Jeśli jest związany z inną integracją, uwzględnij to w treści.
Podaj przykład efektu takiej integracji, na którym będziemy mogli oprzeć analizę. Przykładowo gotowy raport wykonany ręcznie, co w przyszłości miałaby robić automatycznie integracja.
maksymalnie 10 mb
Uploading...
fileuploaded.jpg
Upload failed. Max size for files is 10 MB.
maksymalnie 10 mb
Uploading...
fileuploaded.jpg
Upload failed. Max size for files is 10 MB.
maksymalnie 10 mb
Uploading...
fileuploaded.jpg
Upload failed. Max size for files is 10 MB.
Jeśli dotyczy to systemu, który obecnie nie ma integracji lub jest autorski, podaj dostępy do środowiska testowego lub API, aby nasz dział techniczny mógł zweryfikować możliwości tej platformy.
Dziękujemy, Twoja wiadomość została wysłana.
Niestety coś poszło nie tak. Przepraszamy za usterki.

Skontaktuj się

Jeśli ten formularz nie jest dla Ciebie, ponieważ chcesz porozmawiać w innej sprawie (sklep internetowy, branding, wdrożenie itp.) skorzystaj z standardowego formularza kontaktowego lub kontaktu telefonicznego.

+ 48 797 161 330

Dzielimy się wiedzą

Na naszym video-blogu dzielimy się wiedzą z naszymi klientami. Im większa świadomość problemów i możliwości ich rozwiązań, tym łatwiejsza jest nasza współpraca.

Klikając „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, zgadzasz się na przechowywanie plików cookie na swoim urządzeniu w celu usprawnienia nawigacji w witrynie, analizy korzystania z witryny i pomocy w naszych działaniach marketingowych. Zobacz naszą Politykę prywatności, aby uzyskać więcej informacji.