Szybko reaguje na ewentualne awarie i wspiera Cię w dalszym rozwoju automatyzacji. Nie dość, że nie musisz się przejmować integralnością wszystkich narzędzi, to jeszcze skonfigurujemy je tak, aby były optymalne dla twojej branży.
Minimum kilkanaście odseparowanych systemów odpowiada za twoją sprzedaż w internecie każdego dnia. Od systemu ERP, które jest źródłem informacji finansowych i magazynowych. Następnie przez systemy OMS agregujące zamówienia i pilnujące wysyłki. Kończąc na twoim sklepie internetowym, który jest furtką w twojej firmie dla klienta. Każde z tych środowisk jest unikalne i często wprowadza aktualizacje techniczne. Kluczowe jest, aby te wszystkie narzędzia współpracowały ze sobą jak najbardziej optymalnie i bezbłędnie, niezależnie od wprowadzonych zmian.
Żyjemy w czasach szeroko pojętego omnichannel, gdzie wszystkie te niepowiązane systemy możesz połączyć w jedno środowisko automatyzujące twoją sprzedaż. Wtedy nietrudno wyobrazić sobie sytuację, gdzie przy połączeniu między nimi, wkradnie się “chochlik”, który wstrzymuje wysyłkę paczek o parę godzin. W zależności od skali, straty mogą być liczone w setkach lub w tysiącach złotych każdego dnia.
Standardowe wsparcie tych wszystkich aplikacji ogranicza się tylko do pomocy w obrębie jednego narzędzia. Przez to musisz się odbijać od klasycznych maili z support’u: “To ich wina, my nie pomożemy”. W tym czasie twój biznes stoi, a ty tracisz czas pracowników z każdym zamówieniem.
Nasz zespół wsparcia na bieżąco monitoruje twoje systemy i integratory, które je łączą. Szybko reaguje na ewentualne awarie i wspiera Cię w dalszym rozwoju automatyzacji. Nie dość, że nie musisz się przejmować integralnością wszystkich narzędzi, to jeszcze skonfigurujemy je tak, aby były najbardziej optymalne dla twojej branży.
Dodatkowo jako wyłączny, certyfikowany partner SellIntegro, wszystkie dodatki, które wykonujemy my, są wspierane przez nasz zespół supportu i wymagają szczególnej uwagi naszych specjalistów.
Często wdrażane procesy są bardzo zawiłe i wymagają również pomocy programisty, dlatego też wykonując dedykowane modyfikacje dla wtyczek SellIntegro, musisz liczyć się z dodatkową opłatą utrzymaniową. Firma SellIntegro zapewnia utrzymanie podstawowej wersji swoich rozwiązań zgodnie z ich abonamentem.
Nasze usługi są dedykowane i dostosowane pod potrzeby klientów, dlatego wymagają stałej opieki i dużego zaangażowania z naszej strony. Mimo, że opieramy się o rozwiązania standardowe, każda modyfikacja musi być supportowana indywidualnie.
Kompleksowa obsługa twojej sprzedaży w sieci to jedna z naszych największych zalet. Dzięki temu masz jedną firmę, z którą wszystko załatwisz.
Nie sprzedajemy fotowoltaiki, nie będziemy Cię nękać zbędnymi telefonami jeśli tego nie chcesz. Zawsze staramy się dostarczać wartości naszym potencjalnym klientom.
Na naszym video-blogu dzielimy się wiedzą z naszymi klientami. Im większa świadomość problemów i możliwości ich rozwiązań, tym łatwiejsza jest nasza współpraca.