Obsługujemy w całości twoją sprzedaż w sieci. Automatyzujemy procesy i optymalizujemy wysyłkę. Za każdym razem dostarczamy wartości, które oszczędzają nawet kilka etatów w twojej firmie.
Rynek e-commerce stale się zmienia i rozwija. Rok do roku dochodzą nowe możliwości i sposoby skalowania biznesu. Przez ogrom tych rozwiązań, bardzo ciężko się w tym odnaleźć. Zaczynasz szukać specjalisty do swojej firmy, który odpowie Ci na te pytania. Nagle okazuje się, że sam E-commerce Manager nie wystarcza. Potrzebujesz kogoś od analizy procesów, logistyki, social-mediów, seo, UX i UI na sklepie internetowym, programisty. Każdy z nich kosztuje, a opłaty związane z etatem stale rosną.
Tak powstała usługa DreamTeam - kompleksowe rozwiązanie na potrzeby rosnącego rynku handlu internetowego. To ty decydujesz kogo tak naprawdę potrzebujesz. My dostarczamy doświadczonych doradców, programistów, designerów. Obsługujemy w całości twoją sprzedaż w sieci. Automatyzujemy procesy i optymalizujemy wysyłkę. Za każdym razem dostarczamy wartości, które oszczędzają nawet kilka etatów w twojej firmie.
Zespół DreamTeam nie tylko oszczędzi Ci szukania wyspecjalizowanych osób do twojej firmy, ale również pozwala znacząco ograniczyć koszty, obecnie prowadzonej działalności. Jeśli teraz wystawiasz faktury, listy przewozowe i zamówienia ręcznie, a całą masę powtarzalnych procesów musi ktoś codziennie wykonywać, generujesz olbrzymie, niepotrzebne koszty. Zamiast podnosić stale ceny i tracić pozycję na rynku, czas zoptymalizować czasochłonne procesy.
W naszym zespole mamy specjalistów z każdej odnogi e-commerce. Od WebDesignerów budujących sprzedające sklepy internetowe, po analityków biznesowych realizujących i planujących złożone procesy logistyczne w firmach handlowych. Dodatkowo prowadzimy dedykowane audyty dla firm szukających nowych rozwiązań i chcących zoptymalizować proces wysyłki. Wszystko w przystępnych pakietach godzinowych.
Prace dla naszych klientów wykonujemy w cyklach miesięcznych, aby stale dostarczać Ci wartości na poczet poniesionych kosztów. W zależności od wielkości projektu czy czasu na jego realizację, możesz wybrać jeden z trzech pakietów spełniających Twoje wymagania.
Dzięki przygotowanym przez nas integracjom pakowacze i orderpickerzy pokonują codziennie 8 zamiast 18 kilometrów kompletując i wydając paczki z magazynu.
Przy 4-stopniowej weryfikacji, która zapobiega realizowaniu anulowanych zamówień, jeden z klientów wygenerował tylko w tym obszarze aż 36 000 złotych oszczędności.
Pełne wdrożenie Amazon Vendor. Optymalizacja pracy magazynu zwiększyła liczbę obsłużonych zamówień o 1050 paczek w ciągu dnia.
Nie sprzedajemy fotowoltaiki, nie będziemy Cię nękać zbędnymi telefonami jeśli tego nie chcesz. Zawsze staramy się dostarczać wartości naszym potencjalnym klientom.
Na naszym video-blogu dzielimy się wiedzą z naszymi klientami. Im większa świadomość problemów i możliwości ich rozwiązań, tym łatwiejsza jest nasza współpraca.