GymGlamour zajmuje się dystrybucją damskiej odzieży fitness. W celach logistycznych firma korzysta z zewnętrznego programu wspomagającego organizację oraz kontrolę magazynu. Proces automatyzacji obejmuje wymianę dokumentów między sklepem postawionym na platformie Shoper, systemem ERP enova365 oraz systemem WMS.
Integracja kompleksowo obsługuje wymianę wszystkich dokumentów między tymi systemami, <underline>uwzględniając statusy zamówień i dokumentów, jak i wszystkie wartości z pól własnych i cech produktów i dokumentów<underline>, które są niezbędne do poprawnej komunikacji między poszczególnymi działami i pracującymi w nich pracownikami.
Zastosowanie procesu pozwoliło klientowi na rozwiązanie problemów takich jak:
Przed wdrożeniem integracji, przy tak dużej dziennej ilości zamówień, coraz częściej zdarzały się sytuacje w których pracownicy zapominali bądź źle przepisywali wartości niezbędne do poprawnej realizacji zamówień. W tym momencie integracja przepisuje wszystkie wartości automatycznie, bez szansy na popełnienie błędu.
Dzięki możliwości dodawania oraz aktualizowania dokumentów bez przełączania się między systemami, integracja wystawia dokumenty w WMS niemalże od razu po pojawieniu się zamówień w ERP, przez co do momentu przyjazdu kuriera magazyn jest w stanie zapakować o wiele więcej paczek.
Pomimo tego, że w tym procesie obecność pracowników z różnych działów jest niezbędna, to ilość czynności jakie muszą wykonać w głównej mierze opiera się na weryfikacji wystawionych przez integracje dokumentów, lub późniejszą ich edycje. Pracownicy mogą skupić się na zbieraniu oraz pakowaniu towaru, odchodząc zupełnie od spraw księgowych.
Przez fakt, że w kilku systemach do jednego zamówienia złożonego przez klienta jest generowane kilka wewnętrznych dokumentów, które każde z nich musi zawierać określone informacje, szansa wystąpienia błędu ludzkiego jest znaczna. <frame> Wdrożenie automatyzacji spowoduje zmniejszenie ilości błędów przy przenoszeniu najważniejszych informacji o niemalże 98%.<frame> Pozostałe błędy nie są bezpośrednio zależne od przenoszenia danych.
Poza największym procesem opisanym powyżej, jest jeszcze stworzony mniejszy proces generowania przyjęć oraz zwrotów od klientów. Opiera się on na wcześniej wygenerowanej fakturze, lub dokumentach PZ lub ZD dodanych ręcznie przez pracownika. <underline>Jeżeli do zwrotu została wcześniej wygenerowana faktura, integracja stworzy korektę FV. <underline>
Jeżeli nie ma faktury, a został dodany dokument PZ w WMS, integracja doda taki sam dok. PZ w ERP. Jeżeli powstał dokument ZD, integracja doda dokument PZ w WMS, następnie pracownicy zweryfikują towar na dokumencie, zaktualizują go o wewnętrzne wytyczne oraz ustawią mu odpowiedni status. Integracja na podstawie zaktualizowanej PZ w WMS doda taką samą PZ w systemie ERP.
Nie sprzedajemy fotowoltaiki, nie będziemy Cię nękać zbędnymi telefonami jeśli tego nie chcesz. Zawsze staramy się dostarczać wartości naszym potencjalnym klientom.
Potrzebujesz podobnego rozwiązania w swojej firmie? Zostaw kontakt. Nasz analityk dobierze usługę zgodną z twoimi wymaganiami.