Sprzętowo to firma zajmująca się sprzedażą używanego sprzętu komputerowego. Dotychczas pracowała na BaseLinkerze, który był połączony z platformami sprzedażowymi jak Allegro, eBay czy sklep na platformie Shoper. Rozrost firmy i potrzeby zmusiły ją do rozpoczęcia pracy na systemie ERP. Wybór padł na Subiekta Nexo PRO, który został zintegrowany z BaseLinkerem, a w efekcie z marketplaceami.
Korzystanie z systemu ERP z <underline>jednoczesnym zintegrowaniem go z resztą platform<underline> pozwala na rozbudowaną politykę magazynową, obsługę wszystkich niezbędnych dokumentów i pełną integrację procesów zachodzących pomiędzy platformami sprzedażowymi, a systemem zarządzającym magazynem i dokumentami. Integracje pozwalają na <underline>automatyzowanie wszelkich procesów<underline>, co sprawia, że wszystkie dokumenty generują się automatycznie i bezobsługowo.
Zastosowanie systemu ERP wraz z integracjami pozwoliło klientowi na rozwiązanie problemów takich jak:
Wprowadzony system ERP pozwala na <underline>pilnowanie stanów magazynowych podczas generowania dokumentów handlowych.<underline> Dodatkowo wdrożone integracje przekazują te informacje do marketplaceów, co niweluje ryzyko sprzedaży ponad stan do zera.
Proces generowania dokumentów <underline>rezerwacyjnych(ZK) i handlowych(FS/PAi)<underline> jest w pełni zautomatyzowany i bezobsługowy. Integracje pod koniec procesu wysyłają dokumenty drogą mailową do klienta na jego skrzynkę.
System ERP jest agregatem wiedzy. <underline>Trzymane są w nim informacje o cenach, stanach i innych informacjach o sprzedawanych produktach.<underline> Pozwala to na propagowanie wiedzy dalej - na BaseLinkera i platformy sprzedażowe. Taki proces pozwala na zarządzanie produktami z jednego miejsca i zapobiega niechcianym rozbieżnościom w informacjach o produktach (opisy, stany, ceny, nazwy itd) między platformami.
Integracje łączące Subiekta Nexo PRO z BaseLinkerem <underline>pozwalają na zautomatyzowanie wszystkich niezbędnych procesów, które zachodzą pomiędzy tymi systemami.<underline> Możliwa jest pełna automatyzacja, która wygeneruje wszystkie dokumenty rezerwacyjne, handlowe i magazynowe bez wchodzenia do Subiekta Nexo PRO przez pracownika. Dodatkowo integracja ułatwia wystawianie produktów na platformach sprzedażowych i pilnuje by były one aktualizowane w czasie rzeczywistym.
Klient posiada też integrację, która <underline>automatycznie dodaje nowe kartoteki towarów na podstawie pliku .csv, który otrzymuje on od dostawcy.<underline> Pozwala to na ogromną oszczędność czasu podczas przyjęć nowych produktów od dostawcy.
<frame>Rozwiązanie idealne dla klientów potrzebujących prowadzenia polityki magazynowej i chcących zautomatyzowania generowania wszelkich związanych z tym dokumentów.<frame>
<highlight>ZK - Zamówienie od klienta.<highlight> Jest to dokument, który powoduje rezerwację towaru na czas aż nie zostanie utworzony dokument handlowy do tego zamówienia.
<highlight> FS - Faktura VAT sprzedaży.<highlight> Dokument handlowy wystawiany dla klientów, którzy o niego proszą podczas składania zamówienia na platformie sprzedażowej.
<highlight>PI - paragon imienny.<highlight> Dokument handlowy tworzony gdy klient nie chce faktury VAT sprzedaży i woli paragon imienny.
<highlight>WZ - wydanie zewnętrzne<highlight> Tworzone wraz z dokumentem handlowym. Powoduje obniżenie stanu magazynowego danego produktu, który został właśnie sprzedany za pomocą dokumentu handlowego.
Poziom zintegrowania systemy ERP z resztą systemów<underline> jest w zasadzie nieograniczony.<underline> Wszelkie potrzeby klienta są możliwe do zautomatyzowania i tym samym usprawnienia.
Nie sprzedajemy fotowoltaiki, nie będziemy Cię nękać zbędnymi telefonami jeśli tego nie chcesz. Zawsze staramy się dostarczać wartości naszym potencjalnym klientom.
Potrzebujesz podobnego rozwiązania w swojej firmie? Zostaw kontakt. Nasz analityk dobierze usługę zgodną z twoimi wymaganiami.