Audyty i analizy E-Commerce

Wiesz, że według naszych badań tylko 36% klientów wykorzystuje w pełni potencjał integracji systemów informatycznych? Nie musisz zastanawiać się, co robisz źle. Przejrzymy twoje obecne workflow i zaproponujemy najlepsze rozwiązania.

Umów konsultację

Dziękujemy! Twoja wiadomość została wysłana
Oops! Something went wrong while submitting the form.
spotkanie biznesowe

Z kim będziesz pracował:

To oni stoją na straży Twojego e-commerce dbając o każdy jego element.

Konrad Szatkowski
Konrad Szatkowski

Analityk E-Commerce

Specjalista z ponad 10-letnim doświadczeniem w e-commerce. Ma na swoim koncie sukcesy we współpracy z dużymi, rozpoznawalnymi markami, którym stale pomaga optymalizować sprzedaż, poprawić procesy logistyczne oraz zbudować efektywne środowiska e-commerce. Prowadzi również popularny kanał na YouTube, gdzie dzieli się praktyczną wiedzą na temat skutecznych strategii w handlu internetowym.

Adam Kadłuczka
Adam Kadłuczka

Automation Specialist

Na co dzień wspiera naszych klientów wprowadzając automatyzacje w ich firmach. Specjalizuje się w wdrożeniach systemów OMS i analizie dedykowanych procesów. Wspiera naszych programistów w realizacji dedykowanych integracji zgodnie z potrzebami biznesowymi klientów. Dzięki znajomości najpopularniejszych marketplace, programów księgowych i systemów do zamówień, wie jak je połączyć w jeden spójny system.

Changelog

Dlaczego warto z nami współpracować?

Za naszą pracą stoją twarde liczby. Po każdym projekcie badamy wdrożony proces z klientem i pytamy o opinie. Dzięki temu w kolejnych projektach możemy być coraz lepsi i dostarczać Ci jeszcze wyższą jakość usług. W ostatnim roku stworzyliśmy ponad 30 dedykowanych sklepów, które każdego miesiąca obsługują aż 250 tysięcy zamówień online. Dzięki integracjom, każde zamówienie może być wysłane tego samego dnia i wszystkie są kontrolowane z jednego centralnego systemu. Nasi klienci w tym okresie wygenerowali ponad 300 milionów złotych ze sprzedaży internetowej.

91%

Średni NPS u naszych klientów

40+

Dedykowanych audytów u klientów rocznie

94%

Zamkniętych projektów z sukcesem

Dedykowany audyt środowiska OMSDoradztwo E-CommerceAudyt obecnego sklepu i kanałów sprzedażyProjektowanie procesów logistycznych
01

Niezależny audyt środowiska OMS

Planujesz zmianę obecnego systemu do zarządzania zamówień? Szukasz alternatywy ale nie wiesz na co się zdecydować? Audytowaliśmy większość dostępnych rozwiązań i znamy ich zalety i wady. Na bazie tego wykonujemy szczegółowy audyt Twojego środowiska, który będzie nieoceniony dla nowego dostawcy i zapewni pełne odwzorowanie obecnego workflow w firmie.

Dedykowany audyt środowiska OMS
Pełny raport z audytu (kilkadziesiąt stron danych)
Propozycje poprawek w obecnym obiegu
Propozycja nowego systemu najbliższego wymaganiom
Audyt stanowi twoją własność niezależnie od wybranego rozwiązania
02

Doradztwo E-Commerce

Oferujemy kompleksowe doradztwo e-commerce dla firm chcących poprawić efektywność swojej działalności online. Na bazie naszych doświadczeń i danych kilku tysięcy firm, przedstawiamy możliwości i dostępne drogi. Doradzamy w obszarach takich jak:

Doradztwo E-Commerce
Strategie sprzedaży online
Rozbudowa i optymalizacja kanałów sprzedaży
Wdrożenie nowych technologii i integracji (systemy ERP, CRM, platformy sklepowe)
Koordynacja działań agencji i systemów
03

Audyt obecnego sklepu i kanałów sprzedaży

Sprawdzamy Twoją obecną platformę e-commerce i jej zaplecze, aby zidentyfikować kluczowe obszary wymagające poprawy. Audyty techniczne związane z SEO i wydajnością są porównywane z dwoma niezależnymi agencjami, o różnych metodach działania:

Audyt obecnego sklepu i kanałów sprzedaży
Audyt techniczny (wydajność, bezpieczeństwo, SEO)
Analiza obiegu dokumentów i informacji
Audyt procesów sprzedaży i obsługi klienta
Audyty sklepów i platform B2B
04

Projektowanie procesów logistycznych

Optymalizacja i centralizacja logistyki to klucz do efektywnego działania e-commerce. W portfolio mamy zastosowanie współpracy i automatyzacji dokumentów między Spółką matką i córką, optymalizacji pakowania i ruchu pracowników na magazynie. Określania lokalizacji towaru i jego dystrybucji:

Projektowanie procesów logistycznych
Mapowanie i optymalizację procesów logistycznych
Wdrażanie zautomatyzowanych systemów magazynowych i fulfillmentu
Integrację systemów zarządzania zamówieniami i zapasami
logo drillologo diabetyk 24
logo adelit   logo hs-trade
logo Ragabalogo electro 24
logo estetik logo gfcorp
logo bodex logo hurtownia wera
logo 4iq logo gym glamour
logo trefl logo marbo sport
logo megima logo mapen
logo nero dystrybucjalogo mokate
logo krosnologo pkmebel
logo miljalogo libox
logo telefony lesznologo wintech
logo marbologo kratki
logo king mount logo ihaa.pl

Z firmą Changelog współpracujemy w ramach supportu technicznego w zakresie integracji między systemami sprzedażowymi. Od początku współpracę można określić jako profesjonalną. Panowie dokładają wszelkich starań, aby jakość supportu była na najwyższym poziomie. Współpracujemy również przy wdrożeniu kolejnych integracji systemowych. Zawsze możemy liczyć na szybką reakcję w razie potrzeby czy występujących problemów. Dodatkowo wdrożenia poprawek i rozwiązywanie problemów technicznych również odbywa się w szybkim tempie, czas reakcji jest bardzo krótki, co ułatwia pracę i pomaga przy dalszym rozwoju. Liczymy na długofalową współpracę na utrzymującym się wysokim poziomie.

logo trefl
Agnieszka Pacuk
TRefl sa

Chcieliśmy usprawnić pracę naszego sklepu - lepiej zarządzać procesami w e-commerce, maksymalnie wykorzystać dostępne narzędzia i technologie. Zespół Changelog (daw. DreamTeam) dostarczył rozwiązanie stworzone dokładnie dla nas, dopasowane do konkretnych zapytań, potrzeb i realnych możliwości firmy. Wdrożenie całej strategii przebiegało sprawnie i nie odbijało się na prowadzonym biznesie. Szybko wykryli i usunęli główne błędy, które stopowały nasze działania, prowadząc przy tym sprawną komunikację z firmami trzecimi. Doceniam też, że Changelog (daw. DreamTeam) potrafi zrozumiale wytłumaczyć dość zawiłe procesy, a jego specjaliści byli dla nas dostępni praktycznie cały dzień.

logo gym glamour
Daniel Walendziak
Gym Glamour

Nie sposób przecenić profesjonalizmu oraz zaangażowania, jakie Changelog.pl włożyło w tworzenie naszej stronie internetowej. Ich zespół nie tylko dostarczył nam doskonałe narzędzie do prezentacji naszych produktów w grupie, ale także rozumiał czym nasza marka się kieruje. Dbając o najmniejsze detale, stworzyli stronę, która idealnie odzwierciedla naszą filozofię i estetykę. Ich podejście do projektu, skupienie na naszych potrzebach i perfekcjonizm sprawiły, że cały proces przebiegł gładko i efektywnie. Dzięki Changelog.pl mamy nie tylko funkcjonalną stronę, ale także wizualną perełkę, które wyróżnia nas na tle konkurencji. Gorąco polecamy Changelog.pl każdej firmie, która szuka profesjonalnego i solidnego partnera.

logo golden mark
Łukasz Lener
Golden MArk

Współpraca z firmą Changelog przebiegła bardzo pomyślnie. Wdrożenie zmian we wtyczce Sellintegro zakończyło się sukcesem i oszczędziło nam miesiąc pracy jednego człowieka za cenę 1/3 wynagrodzenia pracownika, nie mówiąc o oszczędnościach i unikniętych błędach w przyszłości.Żadna inna firma nie chiała podjąć się realizacji tego zadania. Dla zespołu Changelog było to niezbyt wyymagające wyzwanie. Kontakt z Project Managerem przejrzysty, rzeczowy i prezycyjny. Drobne choroby wieku dziecięcego wdrożonej zmiany usunięte błyskawicznie. Duża elastyczność w kontekście współpracy. Jak będę potrzebował jakiejś dodatkowej funkcjonalności której nie oferuje Sellintegro, na pewno będę uderzał w pierwszej kolejności do chłopaków z Changelog.

logo hurtownia wera
kamil Jabłoński
Sport Cross

Rozpoczęliśmy współpracę z SellIntegro od automatyzacji wprowadzania zamówień, co bardzo ułatwiło nam pracę. Wyeliminowało dużo godzin pracy i przede wszystkim prawie do zera zminimalizowało błędy w wysyłkach. Ta współpraca była mega szybka, firma zrealizowała to rozwiązanie w tydzień i od razu właściwie zadziałało. Wdrożenie informatyczne nie jest łatwe i generuje sporo wysiłku dla obu stron. Teraz działa nam to wszystko bardzo dobrze. Wszystkie te usprawnienia wygenerowały w firmie więcej energii, która może skupić się na czymś innym, a nie na prostych operacjach.

logo ragaba
Justyna Bielawska
Ragaba

Przeczytaj co mówią o nas klienci

Nie musisz wierzyć nam na słowo, zobacz co mówią nasi partnerzy biznesowi.

Dzielimy się wiedzą

Na naszym video-blogu dzielimy się wiedzą z naszymi klientami. Im większa świadomość problemów i możliwości ich rozwiązań, tym łatwiejsza jest nasza współpraca.

Zróbmy wspólnie coś niesamowitego i wyjątkowego!

Nie sprzedajemy fotowoltaiki, nie będziemy Cię nękać zbędnymi telefonami jeśli tego nie chcesz. Zawsze staramy się dostarczać wartości naszym potencjalnym klientom.

Dziękujemy, Twoja wiadomość została wysłana.
Niestety coś poszło nie tak. Przepraszamy za usterki.
Klikając „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, zgadzasz się na przechowywanie plików cookie na swoim urządzeniu w celu usprawnienia nawigacji w witrynie, analizy korzystania z witryny i pomocy w naszych działaniach marketingowych. Zobacz naszą Politykę prywatności, aby uzyskać więcej informacji.