Pytania nic nie kosztują. Mało tego, pierwsza konsultacja z naszym analitykiem i wdrożeniowcem również nic nie kosztuje. Na co czekasz? :)
Zebraliśmy kilka najpopularniejszych pytań naszych klientów. Zanim z nami się skontaktujesz, przeczytaj poniższe FAQ. Może Ci się przydać.
Pod naszym telefonem i formularzem są tylko doświadczone osoby związane z branżą e-commerce. Masz pewność, że nie będziesz rozmawiał z handlowcem tylko o przedstawieniu oferty. Zawsze możesz liczyć na dopasowaną i merytoryczną konsultację wstępną.
W zależności od tematu rozmowy na pierwszym etapie będziemy chcieli poznać lepiej Ciebie i Twoją firmę. Jakie są cele rozmowy i jakich usług potrzebujesz. Nie chcemy marnować Twojego czasu więc na tym etapie będziemy chcieli ocenić zakres wymaganych kompetencji z naszej strony do realizacji projektu.
Nie. Wszelkie nasze działania płatne odbywają się dopiero, gdy obie strony czują odpowiednią wartość z podejmowanej współpracy. Zawsze mamy na uwadze w pierwszej kolejności doradztwo i dobre dopasowanie usług dla potencjalnego klienta.
Gdy informacje podane telefonicznie lub w formularzu nie będą wystarczające, skontaktujemy się z Tobą ponownie drogą mailową lub telefoniczną i umówimy się na spotkanie video, gdzie przejdziemy przez cały zakres potencjalnej współpracy.
Im więcej dowiemy się o Twoim biznesie, tym lepszą i bardziej dopasowaną ofertę będziemy w stanie przygotować. Najważniejsze dla nas jest określenie zakresu współpracy i potrzeb klienta. Czy rozmawiamy tylko o modyfikacji integracji, budowaniu sklepu internetowego czy audytach i szerokich działaniach całego zespołu. Im szybciej dowiemy się “dokąd płyniemy” tym sprawniej dobierzemy statek i załogę do tej podróży ;-) .
Potrzebujesz konkretnego procesu lub modyfikacji istniejącej integracji? Wypełnij nasz formularz do wyceny.
Nie sprzedajemy fotowoltaiki, nie będziemy Cię nękać zbędnymi telefonami jeśli tego nie chcesz. Zawsze staramy się dostarczać wartości naszym potencjalnym klientom.