Kontakt

Jeden klik do automatyzacji...

Pytania nic nie kosztują. Mało tego, pierwsza konsultacja z naszym analitykiem i wdrożeniowcem również nic nie kosztuje. Na co czekasz? :)

Dziękujemy, Twoja wiadomość została wysłana.
Niestety coś poszło nie tak. Przepraszamy za usterki.

Dział doradczy

Prowadzimy darmowe konsultacje dla naszych klientów i szczegółowe wyceny usług dedykowanych.
tel. +48 797 161 330
kontakt@changelog.pl

Dział wsparcia

Dostępny w panelu klienta. Po wybraniu planu wsparcia zgodnie z aktualną tabelą abonamentową.
tel. +48 796 300 980
Q&A

Kilka pytań i odpowiedzi

Zebraliśmy kilka najpopularniejszych pytań naszych klientów. Zanim z nami się skontaktujesz, przeczytaj poniższe FAQ. Może Ci się przydać.

01 Z kim będziesz rozmawiał?

Pod naszym telefonem i formularzem są tylko doświadczone osoby związane z branżą e-commerce. Masz pewność, że nie będziesz rozmawiał z handlowcem tylko o przedstawieniu oferty. Zawsze możesz liczyć na dopasowaną i merytoryczną konsultację wstępną.

02 Jakie pytania Ci zadamy?

W zależności od tematu rozmowy na pierwszym etapie będziemy chcieli poznać lepiej Ciebie i Twoją firmę. Jakie są cele rozmowy i jakich usług potrzebujesz. Nie chcemy marnować Twojego czasu więc na tym etapie będziemy chcieli ocenić zakres wymaganych kompetencji z naszej strony do realizacji projektu.

03 Czy konsultacja jest płatna?

Nie. Wszelkie nasze działania płatne odbywają się dopiero, gdy obie strony czują odpowiednią wartość z podejmowanej współpracy. Zawsze mamy na uwadze w pierwszej kolejności doradztwo i dobre dopasowanie usług dla potencjalnego klienta.

04 W jakiej formie odbędzie się rozmowa?

Gdy informacje podane telefonicznie lub w formularzu nie będą wystarczające, skontaktujemy się z Tobą ponownie drogą mailową lub telefoniczną i umówimy się na spotkanie video, gdzie przejdziemy przez cały zakres potencjalnej współpracy.

05 Co masz przygotować?

Im więcej dowiemy się o Twoim biznesie, tym lepszą i bardziej dopasowaną ofertę będziemy w stanie przygotować. Najważniejsze dla nas jest określenie zakresu współpracy i potrzeb klienta. Czy rozmawiamy tylko o modyfikacji integracji, budowaniu sklepu internetowego czy audytach i szerokich działaniach całego zespołu. Im szybciej dowiemy się “dokąd płyniemy” tym sprawniej dobierzemy statek i załogę do tej podróży ;-) .

programiści pracują w biurze

Wyceń integracje

Potrzebujesz konkretnego procesu lub modyfikacji istniejącej integracji? Wypełnij nasz formularz do wyceny.

logo drillologo diabetyk 24
logo adelit   logo hs-trade
logo Ragabalogo electro 24
logo estetik logo gfcorp
logo bodex logo hurtownia wera
logo 4iq logo gym glamour
logo trefl logo marbo sport
logo megima logo mapen
logo nero dystrybucjalogo mokate
logo krosnologo pkmebel
logo miljalogo libox
logo telefony lesznologo wintech
logo marbologo kratki
logo king mount logo ihaa.pl

Z firmą Changelog współpracujemy w ramach supportu technicznego w zakresie integracji między systemami sprzedażowymi. Od początku współpracę można określić jako profesjonalną. Panowie dokładają wszelkich starań, aby jakość supportu była na najwyższym poziomie. Współpracujemy również przy wdrożeniu kolejnych integracji systemowych. Zawsze możemy liczyć na szybką reakcję w razie potrzeby czy występujących problemów. Dodatkowo wdrożenia poprawek i rozwiązywanie problemów technicznych również odbywa się w szybkim tempie, czas reakcji jest bardzo krótki, co ułatwia pracę i pomaga przy dalszym rozwoju. Liczymy na długofalową współpracę na utrzymującym się wysokim poziomie.

logo trefl
Agnieszka Pacuk
TRefl sa

Chcieliśmy usprawnić pracę naszego sklepu - lepiej zarządzać procesami w e-commerce, maksymalnie wykorzystać dostępne narzędzia i technologie. Zespół Changelog (daw. DreamTeam) dostarczył rozwiązanie stworzone dokładnie dla nas, dopasowane do konkretnych zapytań, potrzeb i realnych możliwości firmy. Wdrożenie całej strategii przebiegało sprawnie i nie odbijało się na prowadzonym biznesie. Szybko wykryli i usunęli główne błędy, które stopowały nasze działania, prowadząc przy tym sprawną komunikację z firmami trzecimi. Doceniam też, że Changelog (daw. DreamTeam) potrafi zrozumiale wytłumaczyć dość zawiłe procesy, a jego specjaliści byli dla nas dostępni praktycznie cały dzień.

logo gym glamour
Daniel Walendziak
Gym Glamour

Nie sposób przecenić profesjonalizmu oraz zaangażowania, jakie Changelog.pl włożyło w tworzenie naszej stronie internetowej. Ich zespół nie tylko dostarczył nam doskonałe narzędzie do prezentacji naszych produktów w grupie, ale także rozumiał czym nasza marka się kieruje. Dbając o najmniejsze detale, stworzyli stronę, która idealnie odzwierciedla naszą filozofię i estetykę. Ich podejście do projektu, skupienie na naszych potrzebach i perfekcjonizm sprawiły, że cały proces przebiegł gładko i efektywnie. Dzięki Changelog.pl mamy nie tylko funkcjonalną stronę, ale także wizualną perełkę, które wyróżnia nas na tle konkurencji. Gorąco polecamy Changelog.pl każdej firmie, która szuka profesjonalnego i solidnego partnera.

logo golden mark
Łukasz Lener
Golden MArk

Współpraca z firmą Changelog przebiegła bardzo pomyślnie. Wdrożenie zmian we wtyczce Sellintegro zakończyło się sukcesem i oszczędziło nam miesiąc pracy jednego człowieka za cenę 1/3 wynagrodzenia pracownika, nie mówiąc o oszczędnościach i unikniętych błędach w przyszłości.Żadna inna firma nie chiała podjąć się realizacji tego zadania. Dla zespołu Changelog było to niezbyt wyymagające wyzwanie. Kontakt z Project Managerem przejrzysty, rzeczowy i prezycyjny. Drobne choroby wieku dziecięcego wdrożonej zmiany usunięte błyskawicznie. Duża elastyczność w kontekście współpracy. Jak będę potrzebował jakiejś dodatkowej funkcjonalności której nie oferuje Sellintegro, na pewno będę uderzał w pierwszej kolejności do chłopaków z Changelog.

logo hurtownia wera
kamil Jabłoński
Sport Cross

Rozpoczęliśmy współpracę z SellIntegro od automatyzacji wprowadzania zamówień, co bardzo ułatwiło nam pracę. Wyeliminowało dużo godzin pracy i przede wszystkim prawie do zera zminimalizowało błędy w wysyłkach. Ta współpraca była mega szybka, firma zrealizowała to rozwiązanie w tydzień i od razu właściwie zadziałało. Wdrożenie informatyczne nie jest łatwe i generuje sporo wysiłku dla obu stron. Teraz działa nam to wszystko bardzo dobrze. Wszystkie te usprawnienia wygenerowały w firmie więcej energii, która może skupić się na czymś innym, a nie na prostych operacjach.

logo ragaba
Justyna Bielawska
Ragaba

Przeczytaj co mówią o nas klienci

Nie musisz wierzyć nam na słowo, zobacz co mówią nasi partnerzy biznesowi.

Zróbmy wspólnie coś niesamowitego i wyjątkowego!

Nie sprzedajemy fotowoltaiki, nie będziemy Cię nękać zbędnymi telefonami jeśli tego nie chcesz. Zawsze staramy się dostarczać wartości naszym potencjalnym klientom.

Dziękujemy, Twoja wiadomość została wysłana.
Niestety coś poszło nie tak. Przepraszamy za usterki.
Klikając „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, zgadzasz się na przechowywanie plików cookie na swoim urządzeniu w celu usprawnienia nawigacji w witrynie, analizy korzystania z witryny i pomocy w naszych działaniach marketingowych. Zobacz naszą Politykę prywatności, aby uzyskać więcej informacji.