Integracja pozwala na przesyłanie faktur z enova365 do MIRAKL, co ułatwia proces rozliczeń.
Wdrażanie integracji między systemami jest skomplikowanym procesem. Zanim z nami się skontaktujesz, przeczytaj poniższe FAQ. Może Ci się przydać.
Każda integracja tworzona przez nas jest pisana pod konkretnego klienta. Oznacza to, że mimo gotowej logiki, nie przeszła ona testów na dużej grupie klientów, co gwarantowałoby pełną stabilność. Każdy z procesów musimy wdrożyć indywidualnie i przetestować najpierw na Twoim środowisku testowym, później wdrożyć produkcyjnie. Wymaga to dość istotnych prac wdrożeniowca i programisty.
Wspieramy wszystkich naszych klientów od pierwszego wdrożenia. Nie zamykamy się na kolejne zmiany i reagujemy szybko w przypadku awarii. Trzeba jednak mieć na uwadze, że nasze wdrożenia są dedykowane i dostosowane indywidualnie, dlatego często wymagają pomocy doświadczonego specjalisty supportu oraz programisty. Dlatego wsparcie jest płatne. Cennik planów wsparcia znajdziesz tutaj.
Jesteśmy wyłącznym partnerem technologicznym firmy SellIntegro. Integracje piszemy na zlecenie naszych klientów. Każdą napisaną integrację opieramy o infrastrukturę SellIntegro, ponieważ zapewniają oni stabilność i szybkość rozwiązań, która jest zagwarantowana przez tysiące obecnych użytkowników. Dzięki temu oszczędzasz dużą część środków, które musielibyśmy poświęcić na przygotowanie core'owych funkcjonalności. W tym wypadku zapewnia je Platforma SellIntegro.
Abonament w SellIntegro obejmuje podstawowy zakres możliwości ich platformy i jest uiszczany za pośrednictwem ich systemu. To oni zapewniają płynną pracę integracji i stabilność niezależnie od ilości przetwarzanych danych. Wszystkie modyfikacje wykonane przez naszą firmę, wymagają oddzielnego indywidualnego wsparcia i dokumentacji.
Jak najbardziej. Każdy z procesów dostępnych w naszym katalogu bez problemu możemy dostosować do twoich potrzeb i wymagań. Tyczy się to samej konfiguracji jak i logiki za nią stojącej. Możemy zmodyfikować nasze integracje lub te, które dostarcza SellIntegro w swojej standardowej ofercie.
Firma Changelog jest software-house'm tworzącym dedykowane integracje dla biznesu i korporacji. Może stworzyć dowolną integrację zgodnie z wymaganiami klienta. SellIntegro jest dostawcą infrastruktury i platformy przesyłającej informacje przetwarzane przez nasze integracje. Wszystkie nasze wtyczki są oparte na ich systemie i dostępne z poziomu ich panelu użytkownika.
Integracja pozwala na przesyłanie faktur z enova365 do MIRAKL, co ułatwia proces rozliczeń.
Integracja pozwala na masowe generowanie dokumentów sprzedaży z zamówień sprzedaży w ZO w enova365, co pozwala na bardziej efektywne zarządzanie dokumentami sprzedażowymi.
Integracja pozwala na łatwe rozliczanie dokumentów w enova365 z własnego panelu UI, co ułatwia kontrolę procesu rozliczeń.
Enova365 to nowoczesny i wszechstronny system zarządzania przedsiębiorstwem, który umożliwia usprawnienie i automatyzację kluczowych procesów biznesowych w małych, średnich oraz dużych firmach. Opracowany przez polską firmę Soneta, enova365 została zaprojektowana z myślą o różnych branżach, takich jak handel, usługi, produkcja czy budownictwo, oferując elastyczne i skalowalne rozwiązania.Platforma enova365 obejmuje szeroką gamę modułów, takich jak zarządzanie finansami, księgowością, kadrami, płacami, sprzedażą, magazynem oraz obsługą klienta. Dodatkowo, system integruje się z popularnymi usługami płatności, wysyłki oraz innymi aplikacjami biznesowymi. Zaawansowane funkcje analityczne oraz możliwość personalizacji systemu sprawiają, że enova365 to kompletne rozwiązanie, które wspiera efektywne zarządzanie przedsiębiorstwem oraz długoterminowy rozwój biznesu.
MIRAKL to platforma e-commerce, która zapewnia łatwe rozpoczęcie działalności na wielu rynkach oraz bezproblemową sprzedaż i dystrybucję produktów. Dzięki zautomatyzowanym procesom związanym z handlem, firma może skupić się na rozwijaniu biznesu i zwiększaniu sprzedaży, a MIRAKL zapewnia wsparcie w zakresie zarządzania zamówieniami, płatnościami i logistyką.Platforma umożliwia nie tylko zarządzanie asortymentem firmy, ale również oferowanie produktów innych sprzedawców, co pozwala na zwiększenie oferty i zasięgu. Każdy sprzedawca ma dostęp do swojego panelu administracyjnego, gdzie może zarządzać swoim kontem, produktami i zamówieniami. MIRAKL to także pewność wysokiej jakości obsługi klienta, zapewnienie bezpieczeństwa transakcji oraz ochrony danych osobowych użytkowników. Dzięki temu każdy użytkownik może liczyć na fachowe wsparcie w przypadku problemów czy pytań.
* Minimalne wymagania są zależne od ilości wykorzystywanych wtyczek oraz od ilości przetwarzanych danych (limity sa określony przy każdym produkcie)