BaseLinker
+
Dodatki
Napisz do nas
trudność wdrożenia(75%)
Kod wtyczki
STA_CAI_COM_UPD_BLK_100
Zobacz wymagania techniczne
Wróć do listy

Automatyczne aktualizowanie statusów zamówień w BaseLinker

Integracja pozwala na automatyczne aktualizowanie statusów zamówień w BaseLinker, co pozwala na szybsze i bardziej efektywne zarządzanie zamówieniami.

Funkcje integracji

  • integracja pozwala na automatyczną synchronizację statusów między systemami, dzięki temu można uniknąć konieczności ręcznej aktualizacji statusów zamówień
  • oszczędza czas, ponieważ integracja eliminuje potrzebę ręcznej aktualizacji statusów zamówień
  • synchronizacja danych w czasie rzeczywistym
  • pełna dowolność konfiguracji, dzięki scenariuszom
  • proces działa niezależnie (realizacja zdarzeń bezkolejkowa, bez biblioteki lokalnej)
programiści pracują w biurze
Q&A

Kilka pytań i odpowiedzi

Wdrażanie integracji między systemami jest skomplikowanym procesem. Zanim z nami się skontaktujesz, przeczytaj poniższe FAQ. Może Ci się przydać.

01 Czy ta integracja jest gotowa?

Każda integracja tworzona przez nas jest pisana pod konkretnego klienta. Oznacza to, że mimo gotowej logiki, nie przeszła ona testów na dużej grupie klientów, co gwarantowałoby pełną stabilność. Każdy z procesów musimy wdrożyć indywidualnie i przetestować najpierw na Twoim środowisku testowym, później wdrożyć produkcyjnie. Wymaga to dość istotnych prac wdrożeniowca i programisty.

02 Czy po wdrożeniu rozwiązań mogę liczyć na wasze wsparcie?

Wspieramy wszystkich naszych klientów od pierwszego wdrożenia. Nie zamykamy się na kolejne zmiany i reagujemy szybko w przypadku awarii. Trzeba jednak mieć na uwadze, że nasze wdrożenia są dedykowane i dostosowane indywidualnie, dlatego często wymagają pomocy doświadczonego specjalisty supportu oraz programisty. Dlatego wsparcie jest płatne. Cennik planów wsparcia znajdziesz tutaj.

03 Jaką rolę pełni tu Platforma SellIntegro?

Jesteśmy wyłącznym partnerem technologicznym firmy SellIntegro. Integracje piszemy na zlecenie naszych klientów. Każdą napisaną integrację opieramy o infrastrukturę SellIntegro, ponieważ zapewniają oni stabilność i szybkość rozwiązań, która jest zagwarantowana przez tysiące obecnych użytkowników. Dzięki temu oszczędzasz dużą część środków, które musielibyśmy poświęcić na przygotowanie core'owych funkcjonalności. W tym wypadku zapewnia je Platforma SellIntegro.

04 Czym się różni abonament SellIntegro od waszego?

Abonament w SellIntegro obejmuje podstawowy zakres możliwości ich platformy i jest uiszczany za pośrednictwem ich systemu. To oni zapewniają płynną pracę integracji i stabilność niezależnie od ilości przetwarzanych danych. Wszystkie modyfikacje wykonane przez naszą firmę, wymagają oddzielnego indywidualnego wsparcia i dokumentacji.

05 Czy tą integrację mogę zmodyfikować?

Jak najbardziej. Każdy z procesów dostępnych w naszym katalogu bez problemu możemy dostosować do twoich potrzeb i wymagań. Tyczy się to samej konfiguracji jak i logiki za nią stojącej. Możemy zmodyfikować nasze integracje lub te, które dostarcza SellIntegro w swojej standardowej ofercie.

06 Jaka jest różnica między firmą Changelog, a Platformą SellIntegro?

Firma Changelog jest software-house'm tworzącym dedykowane integracje dla biznesu i korporacji. Może stworzyć dowolną integrację zgodnie z wymaganiami klienta. SellIntegro jest dostawcą infrastruktury i platformy przesyłającej informacje przetwarzane przez nasze integracje. Wszystkie nasze wtyczki są oparte na ich systemie i dostępne z poziomu ich panelu użytkownika.

Powiązane wtyczki

BaseLinker
+
Wayfair

Przesyłanie zamówień z Wayfair do BaseLinker (Dropship)

Integracja pozwala na przesyłanie zamówień z platformy Wayfair do BaseLinker w oparciu o usługę dropship, co ułatwia proces wysyłki i zarządzania zamówieniami.

Czytaj więcej
BaseLinker
+
IdoSell

Aktualizacja statusów zamówień pomiędzy IdoSell a BaseLinker

Integracja pozwala na aktualizację statusów zamówień pomiędzy platformą IdoSell a BaseLinker, co pozwala na lepszą synchronizację informacji i uniknięcie błędów w procesie zarządzania zamówieniami.

Czytaj więcej
BaseLinker
+
Dodatki

Automatyczne aktualizowanie statusów zamówień w BaseLinker

Integracja pozwala na automatyczne aktualizowanie statusów zamówień w BaseLinker, co pozwala na szybsze i bardziej efektywne zarządzanie zamówieniami.

Czytaj więcej
Integracja wymaga dedykowanego wdrożenia

Skontaktuj się z nami, a uruchomimy tą wtyczkę w Twojej firmie

Napisz do nas
Czym jest

BaseLinker

BaseLinker to innowacyjna i wszechstronna platforma dedykowana zarządzaniu sprzedażą w e-commerce, która ułatwia automatyzację procesów biznesowych oraz integrację z wieloma kanałami sprzedaży. Dzięki zaawansowanym narzędziom, takim jak zarządzanie zamówieniami, magazynem czy fakturami, BaseLinker pozwala na optymalizację pracy przedsiębiorców i zwiększenie efektywności sprzedaży.Platforma BaseLinker oferuje również wsparcie dla różnych metod płatności, wysyłek oraz integrację z popularnymi serwisami sprzedażowymi, takimi jak Allegro, Amazon czy eBay. Ponadto, zaawansowane funkcje analityczne oraz możliwość automatyzacji marketingu pomagają w prowadzeniu skutecznych strategii e-commerce. BaseLinker to doskonałe rozwiązanie dla przedsiębiorców, którzy pragną usprawnić zarządzanie sprzedażą online i rozwijać swój biznes w dynamicznie zmieniającym się rynku.

Czym jest

Dodatki

Wymagania wdrożeniowe:

  • dostęp z uprawnieniami administratora do BaseLinker
  • komputer z stałym dostępem do internetu
  • zainstalowana dedykowana wersja TeamViewer

mężczyzna ze słuchawkami na uszach
Klikając „Akceptuj wszystkie pliki cookie”, zgadzasz się na przechowywanie plików cookie na swoim urządzeniu w celu usprawnienia nawigacji w witrynie, analizy korzystania z witryny i pomocy w naszych działaniach marketingowych. Zobacz naszą Politykę prywatności, aby uzyskać więcej informacji.