Integracja pozwala na aktualizację cen z wybranego cennika w Comarch XL do platformy Shoper, co ułatwia zarządzanie cenami produktów w sklepie internetowym.
Wdrażanie integracji między systemami jest skomplikowanym procesem. Zanim z nami się skontaktujesz, przeczytaj poniższe FAQ. Może Ci się przydać.
Każda integracja tworzona przez nas jest pisana pod konkretnego klienta. Oznacza to, że mimo gotowej logiki, nie przeszła ona testów na dużej grupie klientów, co gwarantowałoby pełną stabilność. Każdy z procesów musimy wdrożyć indywidualnie i przetestować najpierw na Twoim środowisku testowym, później wdrożyć produkcyjnie. Wymaga to dość istotnych prac wdrożeniowca i programisty.
Wspieramy wszystkich naszych klientów od pierwszego wdrożenia. Nie zamykamy się na kolejne zmiany i reagujemy szybko w przypadku awarii. Trzeba jednak mieć na uwadze, że nasze wdrożenia są dedykowane i dostosowane indywidualnie, dlatego często wymagają pomocy doświadczonego specjalisty supportu oraz programisty. Dlatego wsparcie jest płatne. Cennik planów wsparcia znajdziesz tutaj.
Jesteśmy wyłącznym partnerem technologicznym firmy SellIntegro. Integracje piszemy na zlecenie naszych klientów. Każdą napisaną integrację opieramy o infrastrukturę SellIntegro, ponieważ zapewniają oni stabilność i szybkość rozwiązań, która jest zagwarantowana przez tysiące obecnych użytkowników. Dzięki temu oszczędzasz dużą część środków, które musielibyśmy poświęcić na przygotowanie core'owych funkcjonalności. W tym wypadku zapewnia je Platforma SellIntegro.
Abonament w SellIntegro obejmuje podstawowy zakres możliwości ich platformy i jest uiszczany za pośrednictwem ich systemu. To oni zapewniają płynną pracę integracji i stabilność niezależnie od ilości przetwarzanych danych. Wszystkie modyfikacje wykonane przez naszą firmę, wymagają oddzielnego indywidualnego wsparcia i dokumentacji.
Jak najbardziej. Każdy z procesów dostępnych w naszym katalogu bez problemu możemy dostosować do twoich potrzeb i wymagań. Tyczy się to samej konfiguracji jak i logiki za nią stojącej. Możemy zmodyfikować nasze integracje lub te, które dostarcza SellIntegro w swojej standardowej ofercie.
Firma Changelog jest software-house'm tworzącym dedykowane integracje dla biznesu i korporacji. Może stworzyć dowolną integrację zgodnie z wymaganiami klienta. SellIntegro jest dostawcą infrastruktury i platformy przesyłającej informacje przetwarzane przez nasze integracje. Wszystkie nasze wtyczki są oparte na ich systemie i dostępne z poziomu ich panelu użytkownika.
Integracja pozwala na aktualizację stanów magazynowych w Comarch XL do Wayfair, co ułatwia zarządzanie ilością produktów na magazynie w platformie Wayfair.
Integracja pozwala na aktualizację stanów magazynowych w Comarch XL do platformy Shoper, co ułatwia zarządzanie ilością produktów na magazynie w sklepie internetowym.
Integracja pozwala na aktualizację cen z wybranego cennika w Comarch XL do platformy Shoper, co ułatwia zarządzanie cenami produktów w sklepie internetowym.
Comarch ERP XL to kompleksowy system zarządzania przedsiębiorstwem stworzony przez polską firmę Comarch, który został opracowany z myślą o średnich i dużych przedsiębiorstwach z różnych sektorów, takich jak handel, usługi czy produkcja. System umożliwia usprawnienie i automatyzację kluczowych procesów biznesowych, dostosowując się do indywidualnych potrzeb każdej firmy.Platforma Comarch ERP XL oferuje szeroką gamę modułów, obejmujących zarządzanie finansami, księgowością, sprzedażą, magazynem, produkcją oraz obsługą klienta. Dodatkowo, system integruje się z popularnymi usługami płatności, wysyłki oraz innymi aplikacjami biznesowymi. Zaawansowane funkcje analityczne oraz możliwość personalizacji systemu sprawiają, że Comarch ERP XL to wszechstronne rozwiązanie, które wspiera efektywne zarządzanie przedsiębiorstwem oraz długoterminowy rozwój biznesu.
Shoper to intuicyjna i elastyczna platforma e-commerce, która umożliwia tworzenie oraz zarządzanie sklepami internetowymi, dostosowanymi do potrzeb przedsiębiorców. Bogata oferta szablonów, modułów i funkcji pozwala na szybkie uruchomienie sklepu online, a zaawansowane narzędzia wspierają zarządzanie produktami, płatnościami, wysyłką oraz obsługą klienta.Platforma Shoper oferuje integrację z popularnymi kanałami sprzedaży, takimi jak Allegro, Google Shopping czy Facebook, umożliwiając dotarcie do szerszego grona odbiorców. Ponadto, zaawansowane rozwiązania analityczne oraz optymalizacyjne, jak SEO czy narzędzia marketingowe, pomagają w prowadzeniu skutecznej strategii sprzedaży online. Shoper to doskonałe rozwiązanie dla przedsiębiorców, którzy chcą rozwijać swój biznes w świecie e-commerce.
* Minimalne wymagania są zależne od ilości wykorzystywanych wtyczek oraz od ilości przetwarzanych danych (limity sa określony przy każdym produkcie)