Integracja pozwala na synchronizację zamówień między różnymi podmiotami Comarch ERP Optima.
Wdrażanie integracji między systemami jest skomplikowanym procesem. Zanim z nami się skontaktujesz, przeczytaj poniższe FAQ. Może Ci się przydać.
Każda integracja tworzona przez nas jest pisana pod konkretnego klienta. Oznacza to, że mimo gotowej logiki, nie przeszła ona testów na dużej grupie klientów, co gwarantowałoby pełną stabilność. Każdy z procesów musimy wdrożyć indywidualnie i przetestować najpierw na Twoim środowisku testowym, później wdrożyć produkcyjnie. Wymaga to dość istotnych prac wdrożeniowca i programisty.
Wspieramy wszystkich naszych klientów od pierwszego wdrożenia. Nie zamykamy się na kolejne zmiany i reagujemy szybko w przypadku awarii. Trzeba jednak mieć na uwadze, że nasze wdrożenia są dedykowane i dostosowane indywidualnie, dlatego często wymagają pomocy doświadczonego specjalisty supportu oraz programisty. Dlatego wsparcie jest płatne. Cennik planów wsparcia znajdziesz tutaj.
Jesteśmy wyłącznym partnerem technologicznym firmy SellIntegro. Integracje piszemy na zlecenie naszych klientów. Każdą napisaną integrację opieramy o infrastrukturę SellIntegro, ponieważ zapewniają oni stabilność i szybkość rozwiązań, która jest zagwarantowana przez tysiące obecnych użytkowników. Dzięki temu oszczędzasz dużą część środków, które musielibyśmy poświęcić na przygotowanie core'owych funkcjonalności. W tym wypadku zapewnia je Platforma SellIntegro.
Abonament w SellIntegro obejmuje podstawowy zakres możliwości ich platformy i jest uiszczany za pośrednictwem ich systemu. To oni zapewniają płynną pracę integracji i stabilność niezależnie od ilości przetwarzanych danych. Wszystkie modyfikacje wykonane przez naszą firmę, wymagają oddzielnego indywidualnego wsparcia i dokumentacji.
Jak najbardziej. Każdy z procesów dostępnych w naszym katalogu bez problemu możemy dostosować do twoich potrzeb i wymagań. Tyczy się to samej konfiguracji jak i logiki za nią stojącej. Możemy zmodyfikować nasze integracje lub te, które dostarcza SellIntegro w swojej standardowej ofercie.
Firma Changelog jest software-house'm tworzącym dedykowane integracje dla biznesu i korporacji. Może stworzyć dowolną integrację zgodnie z wymaganiami klienta. SellIntegro jest dostawcą infrastruktury i platformy przesyłającej informacje przetwarzane przez nasze integracje. Wszystkie nasze wtyczki są oparte na ich systemie i dostępne z poziomu ich panelu użytkownika.
Integracja pozwala na przesyłanie zamówień z platformy Wayfair do Comarch ERP Optima w modelu Castlegate, co umożliwia sprzedaż produktów z magazynu na platformie Wayfair.
Integracja pozwala na przesyłanie zamówień ze sklepu Wayfair do systemu Comarch Optima ERP, co umożliwia automatyczne przetwarzanie zamówień.
Integracja pozwala na przesyłanie zamówień z platformy Wayfair do Comarch ERP Optima w modelu dropshipping, co umożliwia sprzedaż produktów bez konieczności przechowywania ich w magazynie.
Comarch ERP Optima to zaawansowany system zarządzania przedsiębiorstwem, opracowany przez polską firmę Comarch, który pozwala na usprawnienie i automatyzację kluczowych procesów biznesowych. Dzięki modułowej budowie oraz szerokiej funkcjonalności, Comarch ERP Optima jest idealnym rozwiązaniem dla małych i średnich przedsiębiorstw z różnych branż, takich jak handel, usługi czy produkcja.Platforma Comarch ERP Optima oferuje narzędzia do zarządzania finansami, księgowością, magazynem, sprzedażą oraz obsługą klienta, a także integrację z popularnymi systemami płatności i wysyłki. Ponadto, zaawansowane funkcje analityczne oraz możliwość dostosowania systemu do indywidualnych potrzeb przedsiębiorstwa sprawiają, że Comarch ERP Optima to kompleksowe rozwiązanie, które wspiera zarówno codzienną pracę, jak i długoterminowy rozwój firmy.
* Minimalne wymagania są zależne od ilości wykorzystywanych wtyczek oraz od ilości przetwarzanych danych (limity sa określony przy każdym produkcie)