Integracja pozwala na eksport faktur PDF z Subiekt GT do wybranego folderu na dysku, co ułatwia proces zarządzania dokumentami sprzedażowymi.
Wdrażanie integracji między systemami jest skomplikowanym procesem. Zanim z nami się skontaktujesz, przeczytaj poniższe FAQ. Może Ci się przydać.
Każda integracja tworzona przez nas jest pisana pod konkretnego klienta. Oznacza to, że mimo gotowej logiki, nie przeszła ona testów na dużej grupie klientów, co gwarantowałoby pełną stabilność. Każdy z procesów musimy wdrożyć indywidualnie i przetestować najpierw na Twoim środowisku testowym, później wdrożyć produkcyjnie. Wymaga to dość istotnych prac wdrożeniowca i programisty.
Wspieramy wszystkich naszych klientów od pierwszego wdrożenia. Nie zamykamy się na kolejne zmiany i reagujemy szybko w przypadku awarii. Trzeba jednak mieć na uwadze, że nasze wdrożenia są dedykowane i dostosowane indywidualnie, dlatego często wymagają pomocy doświadczonego specjalisty supportu oraz programisty. Dlatego wsparcie jest płatne. Cennik planów wsparcia znajdziesz tutaj.
Jesteśmy wyłącznym partnerem technologicznym firmy SellIntegro. Integracje piszemy na zlecenie naszych klientów. Każdą napisaną integrację opieramy o infrastrukturę SellIntegro, ponieważ zapewniają oni stabilność i szybkość rozwiązań, która jest zagwarantowana przez tysiące obecnych użytkowników. Dzięki temu oszczędzasz dużą część środków, które musielibyśmy poświęcić na przygotowanie core'owych funkcjonalności. W tym wypadku zapewnia je Platforma SellIntegro.
Abonament w SellIntegro obejmuje podstawowy zakres możliwości ich platformy i jest uiszczany za pośrednictwem ich systemu. To oni zapewniają płynną pracę integracji i stabilność niezależnie od ilości przetwarzanych danych. Wszystkie modyfikacje wykonane przez naszą firmę, wymagają oddzielnego indywidualnego wsparcia i dokumentacji.
Jak najbardziej. Każdy z procesów dostępnych w naszym katalogu bez problemu możemy dostosować do twoich potrzeb i wymagań. Tyczy się to samej konfiguracji jak i logiki za nią stojącej. Możemy zmodyfikować nasze integracje lub te, które dostarcza SellIntegro w swojej standardowej ofercie.
Firma Changelog jest software-house'm tworzącym dedykowane integracje dla biznesu i korporacji. Może stworzyć dowolną integrację zgodnie z wymaganiami klienta. SellIntegro jest dostawcą infrastruktury i platformy przesyłającej informacje przetwarzane przez nasze integracje. Wszystkie nasze wtyczki są oparte na ich systemie i dostępne z poziomu ich panelu użytkownika.
Integracja pozwala na przesyłanie zamówień z Wayfair do Subiekt GT (CASTLEGATE), co ułatwia proces obsługi zamówień.
Integracja pozwala na przesyłanie kartotek towarowych z Wayfair do Subiekt GT, co ułatwia zarządzanie ofertą towarową.
Integracja pozwala na pobieranie listów przewozowych ze sklepu Wayfair do Subiekt GT, co ułatwia śledzenie przesyłek i aktualizację statusu zamówień.
System ERP Subiekt GT to oprogramowanie do zarządzania firmą, które integruje w sobie wiele funkcji potrzebnych w prowadzeniu biznesu. Został stworzony z myślą o małych i średnich przedsiębiorstwach, które potrzebują narzędzia do zarządzania magazynem, sprzedażą, finansami i księgowością. Subiekt GT umożliwia prowadzenie pełnej ewidencji dokumentów, takich jak faktury, zamówienia czy umowy, co ułatwia procesy księgowe oraz sprzedażowe. Ponadto, oprogramowanie umożliwia również wystawianie dokumentów sprzedażowych i ich drukowanie, a także importowanie i eksportowanie danych z innych systemów.System Subiekt GT oferuje także moduł do zarządzania magazynem, dzięki któremu możliwe jest zarządzanie stanami magazynowymi, tworzenie dokumentów magazynowych oraz śledzenie historii zmian. Moduł ten umożliwia także kontrolę kosztów, a także prognozowanie zapotrzebowania na produkty. Oprogramowanie to jest łatwe w obsłudze, a interfejs graficzny jest intuicyjny i przejrzysty. Dodatkowo, Subiekt GT umożliwia personalizację interfejsu, dzięki czemu użytkownik może dostosować go do swoich potrzeb. To narzędzie, które pozwala na efektywną organizację pracy firmy oraz ułatwia procesy biznesowe, co przekłada się na poprawę efektywności i zysków przedsiębiorstwa.
* Minimalne wymagania są zależne od ilości wykorzystywanych wtyczek oraz od ilości przetwarzanych danych (limity sa określony przy każdym produkcie)