Jeden z większych polskich producentów oświetlenia dekoracyjnego, który prowadzi sprzedaż w modelu d2c (direct to consument. Firma aktywnie działa przez własny sklep internetowy oraz marketplace-y w Polsce i Europie.
Klient chciał aby w Subiekt GT była możliwość częściowej realizacji zamówień a z uwagi na fakt, że logistykę miał zorganizowaną w Baselinker chciał <highlight>synchronizować zamówienia z Subiekt GT z zamówieniami w Baselinker:<highlight>
Produkty, które oferuje klient są produkowane w różnych cyklach produkcyjnych. Z drugiej strony XYZ chciał usprawnić rotację produktów gotowych po to aby po spełnieniu warunku minimalnej marżowości realizować zamówienia do klientów regularnie co z drugiej strony w miarę równomiernie rozkładało pracę dla obsługi magazynu
Wykonaliśmy analizę procesu i zaproponowaliśmy wykorzystanie natywnego mechanizmu w Subiekt GT a po naszej stronie zostały do wykonanie prace programistyczne w których wykorzystując API Baselinker mogliśmy zaktualizować dane w zamówieniu (produkty) do którego powstała faktura a magazyn wiedział jakie produkty ma wysłać. Produkty, które zostały usunięte z zamówienia musiały znaleźć się w Baselinker jako nowe zamówienie z odwołaniem do zamówienia w Subiekt GT.
<frame>Zespół klienta otrzymywał mniej pytań o przesyłkę a klient podniósł efektywność rotacji produktu.<frame>
W branży oświetleniowej zdarza się, że czas produkcji pod zamówienie klienta trwa od kilku do kilkunastu dni. Przy pewnej skali sprzedaży produkty regularnie spływające w różnej kolejności pod różne zamówienia potrafią zablokować miejsce w magazynie:
Nie sprzedajemy fotowoltaiki, nie będziemy Cię nękać zbędnymi telefonami jeśli tego nie chcesz. Zawsze staramy się dostarczać wartości naszym potencjalnym klientom.
Potrzebujesz podobnego rozwiązania w swojej firmie? Zostaw kontakt. Nasz analityk dobierze usługę zgodną z twoimi wymaganiami.