Przykład tego jak nowoczesne technologie webowe i design zorientowany na użytkownika transformują cyfrową prezentację urządzeń.
Dla Mediki, renomowanego dostawcy urządzeń medycznych i kosmetycznych, podjęliśmy się stworzenia nowoczesnej strony internetowej, pełniącej funkcję katalogu produktów. Strona została zaprojektowana tak, aby skupić się na bezpośrednim kontakcie z klientem, omijając tradycyjny koszyk zakupowy. Medika proponuje swoim klientom różne modele płatności: gotówką, leasingiem oraz wynajmem.
Korzystając z CMS Webflow, zapewniliśmy klientowi łatwość w zarządzaniu treścią i tworzeniu nowych kart produktów. Kluczowe było skuteczne przedstawienie produktów, dlatego zastosowaliśmy technologię 3D do wizualizacji urządzeń. Projekt graficzny zrealizowaliśmy w Figma, a każda karta produktu zawiera teraz kompleksowe informacje. Modele 3D urządzeń zostały przygotowane w Blenderze, a dodatkowo, zaimplementowaliśmy animacje Lottie, które reagują na przewijanie, wykonane w Adobe After Effects. Znaczącym osiągnięciem było zoptymalizowanie głównej, skomplikowanej animacji do zaledwie 300 kb. Zaktualizowaliśmy również technologię strony, znacznie upraszczając wcześniejsze procesy wymagające interwencji programisty przy każdej zmianie.
Nową architekturę treści zaprojektowaliśmy tak, aby była klarowna i łatwa w nawigacji. Wykorzystaliśmy bibliotekę Relume oraz standard "Client First", co zaowocowało wysokiej jakości produktem końcowym.
Nowa strona internetowa Mediki znacząco poprawiła doświadczenia użytkowników, oferując czysty i intuicyjny interfejs oraz łatwą nawigację, w kontrze do chaotycznej, wielopoziomowej struktury poprzedniej strony. Innowacyjne użycie technologii 3D i zoptymalizowane animacje zapewniły angażujące doświadczenie użytkownika, skutecznie prezentując produkty Mediki.
Ten projekt stanowi doskonały przykład, jak nowoczesne technologie webowe oraz projektowanie zorientowane na użytkownika mogą rewolucjonizować sposób prezentacji produktów cyfrowych. Nowa strona Mediki nie tylko poprawia doświadczenia użytkowników, ale także usprawnia proces zarządzania treścią, co jest kluczowe dla efektywności biznesowej w branży medycznej.
Nie sprzedajemy fotowoltaiki, nie będziemy Cię nękać zbędnymi telefonami jeśli tego nie chcesz. Zawsze staramy się dostarczać wartości naszym potencjalnym klientom.
Potrzebujesz podobnego rozwiązania w swojej firmie? Zostaw kontakt. Nasz analityk dobierze usługę zgodną z twoimi wymaganiami.